Tegnap december 10-én jöttünk haza Németországból borús, szemerkélő esőben, hellyel télies körülmények között.
8 óra 15 perckor indultunk Münchenből, 70 %-os akkutöltöttséggel.
8 óra 51 perckor érkeztünk meg az első Ionity töltőpontra, az innerschwandi ÖMV kúthoz, 165 km megtételét követően, 22 %-os akkuval és 70 km hatótávval, 19.9 kWh/100 km fogyasztással.
11 óra után indultunk tovább 92 %-ra töltött akksival, 347 km-re jósolt hatótávval.
Délben Ardning közelében az első autópálya alagútból kihajtva téli körülmények közé, erős havazásba érkeztünk. Az erős havazás közepette az autó letiltotta a tempomatot érzékelő hibára hivatkozva, ezért egy pihenőhelyen megálltam, megnézni mi okozhatta a hibát, s ekkor a gyanúm beigazolódott, hogy a mellső érzékelőt közel 2 cm vastag havas latyak borította be. Letisztítás után újra működött a rendszer, de csak addig, amíg újra be nem fedte a latyak.
Gráz előtti alagúton áthaladva a télből az őszbe, napsütésbe jutva a hibajelzés megszűnt.
13 óra 50 perckor érkeztünk a Gráz közeli ÖMV töltőállomásra, amelyen kifelé is töltöttünk.
Ide 425 km futás, 4 óra 22 perc menetidővel, 21 %-os akksival, 70 km hatótávval érkeztünk.
Megebédeltünk és 14 óra 50 perckor indultunk tovább, 85 %-os akksival, 304 km hatótávval.
Sormásra 16 óra 30 perckor érkeztünk, 100 km hatótávval, 600 km megtétele után, 6 óra 4 perc menetidő, 33 %-os akksi és 18,7 kWh/100 km átlagfogyasztással.
16 óra 50 perckor indultunk tovább 53%-ra feltöltött akksival.
Kaposfőre 17 óra 57 perckor érkeztünk, 679 km megtételét követően, 7óra 10 perc menetidővel,18,6 kWh/100km fogyasztással, 34%-os akksival.
Hozzászólások
Még nem szólt hozzá senki. Véleményed, kérdésed van?! Légy Te az első, írj!