Akit egyszer az alfa megérint és megfertőzi a vírus, az többé nem tud tőle szabadulni.
Én is így jártam, amikor a Karg Ferenc mellé beülve, bemutatta az AR Giulietta-t, Kaposváron a városban. Egy kétezres TD volt, 90 cavallival, de azt akkor át kellett élni, s nem volt menekvés.
Majd jött egy 33-as 1,8 td 3 hengeres, melyet újra kétezres td követett egy AR 75-ös szíveként. Hátsókerék hajtás, közel 50-50% tengely terhelés. DeDion hátsó híd, kuplung és a váltó is hátul. A váltó oldalán a féktárcsa. A hátsó keréknél csak a kerékagy található. Parádés technikai megoldások.
Majd jött a benzines korszak egy kétezres TS AR 155-tel, rengeteg együtt futott km-rel.
S újra visszatértem a dízelhez, egy ménesnyi pacival, mozdonnyi nyomatékkal rendelkező 156 SW-hez. 5 henger, M-jet technika, nivomat sport-futómű.
Amely sajna elromlott, s egy kicsit tartósabb pihenőre kényszerült, de........
Hosszú idő után újra ALFÁ-ban!
Már nagyon hiányzott.
Igaz biciklivel is ugyanolyan messze van minden, mint autóval, vagy akár repülővel, de.......
S jön a KUL10 - Alfa Amore évadzáró Kaposújlakon, október 9.-én. Az alfások immár nyolcadik! alkalommal veszik birtokba a Kaposújlaki Repülőteret, hogy itt búcsúzzanak az igazi jóidőtől, és megtartsák évadzáró találkozójukat.
http://www.alfaamore.hu/esemenyek/KUL10
Hozzászólások
Még nem szólt hozzá senki. Véleményed, kérdésed van?! Légy Te az első, írj!